'; foreach($module->list as $v) { if($v->checked) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } elseif($v->selected) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } else { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } if (!empty ( $v->subsites )) { $txt .= ''; } $txt .= '
  • '; } $txt .= ''; ?> '; foreach($module->list as $v) { if($v->checked) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } elseif($v->selected) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } else { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } if (!empty ( $v->subsites )) { $txt .= ''; } $txt .= '
  • '; } $txt .= ''; */?> list):?> list as $k=>$v):?> list[$k+1])):?>

     
    22 luty 2011 r.
    Anna Gorczyca
    IWONICZ POMAGA URODZIE JAK VICHY?
    „Nie możemy się porównywać z ta marką, ale przyznaję, podobnie jak Francuzi produkujemy kosmetyki, wykorzystując nasze wody zdrojowe – mówi Piotr Komornicki prezes spółki akcyjnej Uzdrowisko Iwonicz Zdrój”.
     
    Uzdrowisko jako jedyne w Polsce produkuje kosmetyki naturalne na bazie wód mineralnych. Historia uzdrowiska sięga XVI wieku. Od tego czasu iwonickie wody (chlorkowo-wodorowęglanowo-sodowe z zawartością wolnego dwutlenku węgla, jodowe i żelaziste oraz słabo zmineralizowane wody siarczkowe) zyskały grono zaufanych kuracjuszy a polski przemysł kosmetyczny kilka prawdziwych „perełek” m.in. intensywnie nawilżający krem wzmacniający oraz regeneracyjny krem przeciwzmarszczkowy, które zdobyły II miejsce w Konkursie na Najlepszy Kosmetyk Naturalny 2010. Zachęcamy do lektury artykułu, który przedstawia historię uzdrowiska na przestrzeni wieków a także zalety kosmetyków produkowanych na bazie iwonickich wód mineralnych.

     
    19/20 luty 2011 r.
    Beata Drewnowska
    WODA HITEM RYNKOWYM
     
    Nielsen policzył, że w 2010 r. Polacy kupili ok. 12% więcej wody niż w roku 2009. W tak szybkim tempie nie rosła sprzedaż żadnego innego napoju w Polsce. Wydatki na wodę zwiększyły się o mniej więcej jedną dziesiątą, do ok. 2,6 mld zł. Polacy zwiększają zakupy na wodę z roku na rok, mimo że pogoda na początku sezonu 2010 nie sprzyjała branży rozlewniczej. Również spożycie wody w Polsce „per capita” jest jeszcze dużo niższe niż w krajach Europy Zachodniej. Przed nami kolejny sezon 2011, a tymczasem czołowi producenci wód butelkowanych już przygotowują strategię rozszerzenia oferty i wzrostu sprzedaży.

     
    Luty 2011 r.
    NAPÓJ NAPOJOWI NIERÓWNY
     
    Codzienne przyjmowanie płynów w odpowiedniej ilości jest podstawą dobrego zdrowia i samopoczucia. Przez „odpowiednią ilość” napojów rozumie się ilość dostosowaną do pory roku oraz rodzaju wykonywanej pracy. Należy pamiętać, że zarówno niedobór jak i nadmiar płynów jest szkodliwy dla organizmu. Dla osób z chorym układem moczowym zaleca się picie niegazowanych, niskozmineralizowanych wód mineralnych. Wskazane są także herbatki ziołowe i owocowe, niedosładzane soki warzywne i owocowe, mleko, jogurty i kefiry. Powinno się natomiast unikać napojów gazowanych, bogatych w konserwanty i sztuczne barwniki. Należy także zachować ostrożność w piciu alkoholu i kawy, które są przyczyną odwodnienia i częstszego oddawania moczu. Za zgodą lekarza, jako uzupełnienie leczenia schorzeń układu moczowego warto sięgnąć po specjalny rodzaj wód mineralnych – wody lecznicze np. Jan, Józef, Mieczysław.

    Luty 2011
    KĄPIEL W SOLANCE
     
    Artykuł przedstawia walory kąpieli solankowych. Woda wzbogacona minerałami ma szczególne właściwości zdrowotne dla naszej skóry, kości i organów wewnętrznych. Solanka leczy infekcje układu oddechowego, a także odpręża, uspokaja i relaksuje. Więcej o dobroczynnych właściwościach kąpieli solankowych można przeczytać tutaj.

     

    Top