Styczeń 2015

Przegląd prasy 2015 r.

Styczeń 2015


Beata Drewnowska
30.01.2015 r
NAPOJE ŻEGNAJĄ SIĘ Z KRYZYSEM
W artykule Beaty Drewnowskiej w dzienniku "Rzeczpospolita" możemy przeczytać o poprawiającej się sytuacji w branży napojowej. Ubiegły rok do udanych zaliczyć mogą zarówno producenci soków i napojów, jak i wód butelkowanych. W 2014 roku sprzedaż wód butelkowanych w Polsce wzrosła bowiem o ponad 6 %. Polskie wody mineralne co raz lepiej radzą sobie za granicami naszego kraju, tak jak np. woda mineralna Cisowianka Perlage, która jest dostępna w kilkunastu krajach w tym na wymagającym, francuskim rynku, a jej producent zapowiada zwiększenie liczby zagranicznych kontrahentów. Więcej w "Rzeczpospolitej"



PM

26.01.2015 r
PRODUCENT CISOWIANKI WYDA 13 MLN ZŁ NA INWESTYCJE W 2015 R.
Jak podaje „Portal Spożywczy” w 2015 roku firma Polskie Zdroje – producent m.in. naturalnej wody mineralnej Cisowianka, planuje zainwestować 13 mln złotych w inwestycje związane z rozbudową zakładu produkcyjnego. Rozbudowa m.in. części magazynowej przedsiębiorstwa związana jest z rosnącym zapotrzebowaniem rynku na wody tego producenta. Więcej>>>



Anna Skoczeń
21.01.2015 r

ZDROWA I PIĘKNIEJSZA DZIĘKI WODZIE
JW dziale "Zdrowe nawyki" magazyn Tina zachęca do picia wody mineralnej dla zdrowia i urody. Aby zachować zdrowie i urodę gazeta poleca pić szklankę rano, w południe i wieczorem, oczywiście na dobry początek. Picie odpowiedniej ilości wody zawierającej dużą ilość minerałów korzystnie wpłynie na wygląd skóry, a także na sprawność stawów i funkcjonowanie całego organizmu, gdyż odpowiednie nawodnienie jest kluczowe dla zdrowia. "Tina" powołując się na specjalistów, zachęca do wybierania wody mającej co najmniej 50 mg magnezu i 150 mg wapnia. 



Arkadiusz Woźniak
15.01.2015 r.

BITWA O WODĘ

Warszawskie "Metro" zamieściło obszerny tekst poświęcony batalii o wodę, którą od dłuższego czasu toczą firmy wodociągowe z producentami wód butelkowanych. Ponieważ w dużych polskich miastach sanepid dopuszcza wodę wodociągową do bezpośredniego spożycia prosto z kranu, firmy wodociągowe wykorzystują ten fakt do intensywnego reklamowania swojej wody jako świetnej do picia zamiast wody butelkowanej. Ten fakt nie podoba się producentom wód butelkowanych, ponieważ wodociągi niejednokrotnie zachwalają swoją wodę jako lepszą niż mineralna czy źródlana a jest to nadużycie. W obronie producentów wód stanęła Krajowa Izba Gospodarcza "Przemysł Rozlewniczy", która na bierząco monitoruje tą sprawę i nie wyklucza wstąpienia na drogę sądową z firmami wodociągowymi.

Top