'; foreach($module->list as $v) { if($v->checked) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } elseif($v->selected) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } else { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } if (!empty ( $v->subsites )) { $txt .= ''; } $txt .= '
  • '; } $txt .= ''; ?> '; foreach($module->list as $v) { if($v->checked) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } elseif($v->selected) { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } else { $txt .= '
  • ' . $v->linkName. ''; } if (!empty ( $v->subsites )) { $txt .= ''; } $txt .= '
  • '; } $txt .= ''; */?> list):?> list as $k=>$v):?> list[$k+1])):?>

    Przegląd prasy 2009

    Styczeń 2009
    Luty 2009
    Marzec 2009
    Kwiecień 2009
    Maj 2009
    Czerwiec 2009
    Lipiec 2009
    Sierpień 2009
    Wrzesień 2009
    Październik 2009
    Listopad 2009
    Grudzień 2009
     

     

     

    25 maja 2009 r.

    DZIEŃ AFRYKI - STUDNIE NADZIEI

    25 maja obchodzimy Dzień Afryki. Jak pokazują wyniki akcji „Woda dla Sudanu” organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę Polakom nie jest obojętny los mieszkańców tego kontynentu. Zaledwie w ciągu pierwszych miesięcy trwania programu partnerom udało się zebrać wystarczające środki na budowę dwóch, z jedenastu planowanych, studni. Będą one źródłem czystej wody dla ok. 2000 mieszkańców Sudanu Południowego. Więcej >>>


    19 maja 2009 r.

    ZALEDWIE 10% POLAKÓW PIJE TYLE WODY, ILE NALEŻY
     

    Spożycie naturalnej wody butelkowanej w naszym kraju jest zbyt małe - tylko 44 proc. Polaków deklaruje, że pije wodę codziennie, zaś aż 61 proc. Polaków sięga po wodę dopiero w momencie, gdy odczuwa pragnienie. Dlatego Krajowa Izba Gospodarcza "Przemysł Rozlewniczy" rozpoczyna kampanię dotyczącą naturalnej wody butelkowanej. Z badań przeprowadzonych na zlecenie Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy" wynika, że jedynie 10 proc. Polaków pije codziennie naturalną wodę butelkowaną w zalecanych przez dietetyków ilościach.

    Większość zdaje sobie sprawę z konieczności wypijania przynajmniej półtora litra wody dziennie, ale jeśli chodzi o szczegółowe informacje na temat naturalnej wody butelkowanej, to wiedza Polaków jest bardzo powierzchowna. - Jak wykazują badania Polacy nie rozróżniają w zasadzie w ogóle rodzajów wód - każda woda w butelce jest uważana potocznie za mineralną, a dla większości konsumentów głównym kryterium wyboru jest to, czy woda jest gazowana czy nie - mówi dr Mieczysław Kucharski z Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy".

    Celem kampanii jest edukacja polskiego społeczeństwa na temat korzyści wynikających z regularnego picia wody, a co za tym idzie zmiana postaw i zachowań odnośnie picia naturalnej wody butelkowanej. Kampania finansowana jest przez członków Krajowej Izby Gospodarczej "Przemysł Rozlewniczy", producentów naturalnych wód butelkowanych.


    11 maja 2009 r.

    BUŁGARSKA WODA MINERALNA WEJDZIE NA POLSKI RYNEK
     

    Gorna Banja to woda mineralna ze znanego ze swoich właściwości źródła o tej samej nazwie w Bułgarii. Produkt w sierpniu trafi do hurtowni wód mineralnych oraz sklepów detalicznych na Dolnym Śląsku. Będzie sprzedawany w butelkach 0,5, 1 i 2 l. Planowana cena w sklepie za litrową butelkę to 1,80 zł. Dystrybutor, bułgarska firma „Bluminveks - Gorna Banja" Ltd., planuje realizację pierwszych próbnych dostaw na polski rynek w sierpniu 2009 r. Następne transporty pojawią się na wiosnę 2010 r.


    11 maja 2009 r.

    TRWA ANALIZA OFERT DOTYCZĄCYCH KUPNA UZDROWISK

    Resort skarbu analizuje wstępne oferty inwestorów w sprawie kupna udziałów w pięciu uzdrowiskach (w Ustce, Kamieniu Pomorskim, Wieńcu Zdroju, Krakowie-Swoszowicach i Przerzeczynie Zdroju) - poinformowało MSP. Największym zainteresowaniem inwestorów cieszą się uzdrowiska Kraków Swoszowice (8 ofert) oraz Ustka (4 oferty). W połowie maja MSP ma rozpatrzyć oferty wstępne i podać, którzy inwestorzy zostaną dopuszczeni do dalszego etapu postępowania prywatyzacyjnego. Następnie resort wyznaczy termin składania ofert wiążących.


    www.hurtidetal.pl

    6 maja 2009 r.

    (MN)

    WSPANIAŁE CHWILE Z USTRONIANKĄ

    4 maja 2009 r. ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa: Naturalna jak Ty,  promująca Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka. Tegoroczne działania wzbogacono  konkursem kierowanym do konsumentów -wSPAniałe chwile. Głównymi nagrodami w promocji są trzy dwuosobowe pobyty weekendowe w pięciogwiazdkowym hotelu Belweder w Ustroniu (http://www.hotelbelweder.pl/). Zwycięzcy otrzymają także zaproszenie do SPA na upiększające zabiegi, wykorzystujące bogactwo Naturalnej Wody Mineralnej Ustronianka. Do wygrania jest również 500 markowych, srebrnych naszyjników. Tegoroczna  kampania telewizyjna zostanie poszerzona o reklamę w radiu oraz Internecie. Działania poprzedzone zostały konferencją prasową z ambasadorką marki Ustronianka - Katarzyną Herman, w czasie której aktorka rozmawiała  z dziennikarzami na temat znaczenia naturalności dla współczesnej kobiety.

    Maj 2009 r.

    PIJ NA ZDROWIE

     

    „Czym różni się woda mineralna od źródlanej? Jaką najlepiej pić w ciąży? Odpowiedzi na  te pytania znajdziesz na stronie www.wodadlazdrowia.pl. Ich autorami są specjaliści i naukowcy, którzy na co dzień zajmują się badaniem wpływu wody na zdrowie.” – takie porady znajdujemy z czasopismach poświęconym zdrowiu. Zapraszamy zatem do odwiedzania stron naszego portalu.


    4 maja 2009 r.

    Łukasz Stepniak

    POLSKA SIEĆ HANDLOWA URUCHOMIŁA WŁASNĄ ROZLEWNIĘ WODY BUTELKOWANEJ

     

    Siedlecka spółka BDF, do której należy sieć supermarketów Livio uruchomiła rozlewnię wody w miejscowości. Woda butelkowana pod marką Grenada będzie dystrybuowana głównie w sieci sklepów Livio. Będzie można ją kupić w wersji gazowanej i niegazowanej, w opakowaniach 1,5 i 5 l. Należąca do firmy BDF sieć Livio posiada już sześć sklepów. Plany na ten rok zakładają uruchomienie 3-4 nowych obiektów w Siedlcach i okolicach. Sieć sklepów działa na terenie Siedlec i w ich okolicach, zakupy w placówkach operatora można zrobić także w okolicach Warszawy.

    Top