Wydarzenia

WYDARZENIA



PRODUCENT:

 Uzdrowisko Busko Zdrój S.A.

ul. Rzewuskiego 1
28-100 Busko Zdrój
 


 


TERMOMODERNIZACJA UZDROWISKA BUSKO-ZDRÓJ S.A.
Na początku stycznia podpisano umowę na termomodernizację dwunastu obiektów Uzdrowiska Busko-Zdrój S.A. Podpisy pod umową złożyli: ze strony Uzdrowiska - Wojciech Legawiec  Prezes Zarządu a ze strony Urzędu Marszałkowskiego: Adam Jarubas  Marszałek Woj. Świętokrzyskiego oraz Kazimierz Kotowski  Członek Zarządu Woj. Świętokrzyskiego. Realizacja projektu zapewni zmniejszenie zapotrzebowania na energię i wpłynie na ograniczenie utraty ciepła w wyniku usprawnienia instalacji ogrzewania budynków i wody, oraz poprzez ocieplenie budynków. Termomodernizacja przeprowadzona będzie w oparciu o wykonane audyty energetyczne. Inwestycja przyczyni się też do poprawy stanu środowiska, zyska też estetyka obiektów. Pieniądze na ten cel będą w połowie pochodzić z Unii Europejskiej. W Regionalnym Programie Operacyjnym na lata 2007-2013 przeznaczono na to prawie 3 miliony złotych. Drugie tyle jako wkład własny wyasygnuje Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A. Szacunkowa całkowita wartość projektu to 6 177 503, 00 zł. Całkowite wydatki kwalifikowalne projektu - 5 864 345,00zł.
Wśród 12 obiektów objętych termomodernizacją znajdą się m.in.: Sanatorium Marconi, Specjalistyczna Szpital Ortopedyczno-Rehabilitacyjny Górka, Uzdrowiskowy Szpital Kompleksowej Rehabilitacji Krystyna, Sanatorium Mikołaj , Sanatorium Willa Zielona, Sanatorium Oblęgorek.

Spotkanie w dn. 08.01.2014 było także doskonałą okazją do podsumowania ubiegłego roku. 16 stycznia 2014 minie bowiem rok od dnia przejęcia akcji Spółki przez Samorząd Woj. Świętokrzyskiego od Ministerstwa Skarbu Państwa. Wojciech Legawiec  Prezes Zarządu Uzdrowiska przedstawił bilans firmy, omówił jej kondycję finansową, zrealizowane w tym czasie duże inwestycje i szerokie plany na przyszłość. Uzdrowisko Busko-Zdrój S.A. świetnie się rozwija, modernizuje i rozbudowuje swoje obiekty, unowocześnia bazę zabiegową. Wszystko to w celu podniesienia standardów świadczonych usług. Poza zasadniczym profilem działalności jakim jest lecznictwo uzdrowiskowe Spółka jest też producentem wysokiej jakości Naturalnej Wody Mineralnej Buskowianka, który to produkt zdobywa coraz to nowe rynki, nie tylko krajowe ale i zagraniczne. W ostatnim roku regionalna sieć dystrybucyjna zanotowała 100% przyrost, a wynik finansowy Buskowianki zwyżkę aż o 900%.

źródło inf: http://www.uzdrowisko-busko-zdroj.com.pl/page.php?action=news&id_1=73


BUSKOWIANKA ZDRÓJ NAGRODZONA
11.02.2013r. Buskowianka to jedna z najlepiej rozpoznawalnych wód mineralnych w regionie świętokrzyskim. Na koniec 2012 roku Buskowianka została uhonorowana tytułami Nasze Dobre Świętokrzyskie oraz Najpopularniejszy Produkt Świętokrzyski, na uroczystej gali Echa Dnia w Kielcach. O wspomniane tytuły walczyły wysokiej jakości produkty i usługi oferowane przez firmy i przedsiębiorstwa z województwa świętokrzyskiego. W konkursie Nasze Dobre Świętokrzyskie o wyborze laureatów decydowała powołana kapituła, a Najpopularniejszy Produkt Świętokrzyski wybrali konsumenci. Przedsiębiorstwa z regionu zgłosiły 26 różnorodnych produktów i usług. Z tego też powodu podzielone zostały na trzy kategorie: produkty spożywcze, produkty przemysłowe oraz usługi. Buskowianka, nagrodzona w kategorii produkty spożywcze, przez najbliższe dwa lata ma prawo umieszczać na butelkach znak jakości Nasze Dobre Świętokrzyskie.

Na szczególną uwagę zasługuje tytuł dla Buskowianki Najpopularniejszy Produkt Świętokrzyski, bo to konsumenci wybrali ją w głosowaniu sms, z ogromną przewagą nad rywalami, doceniając jej walory smakowe i prozdrowotne. Nagrody zwycięzcom wręczali: Wojewoda Świętokrzyski Bożentyna Pałka-Koruba i Marszałek Województwa Świętokrzyskiego Adam Jarubas. W imieniu Uzdrowiska Busko-Zdrój S.A. pamiątkowe dyplomy i grawertony odebrał Pan Prezes Wojciech Legawiec.

Wsparciem dla Buskowianki jest również wygrana kampania reklamowa na łamach Echa Dnia.

Podczas uroczystej gali w Kielcach, kilkuset zaproszonych gości, miało okazję pić Buskowiankę. Wiele osób odkrywało i chwaliło jej smak, co potwierdzają obecni tam: Dyrektor ds. Handlowych, Członek Zarządu Uzdrowiska Stanisław Czerwiec oraz Główny Specjalista ds. Sprzedaży Buskowianki Czesław Korczak. 

 

 

Top