Piękna kobieta promuje zdrową wodę

 


PIĘKNA KOBIETA PROMUJE ZDROWĄ WODĘ

Przed kilku dniami całą Polskę obiegła informacja o nowej twarzy marki Cisowianka Perlage, którą została znana włoska aktorka Monica Bellucci.

Bardzo popularne stało się promowanie produktów oraz usług przez osoby medialne, i tak Marek Kondrat i Szymon Majewski promują znane Banki, Dorota Wellman jogurty, Anna Przybylska kosmetyki, Marta Żmuda Trzebiatowska szampon i odżywkę do włosów, a Joanna Brodzik wodę mineralną.

Polscy przedsiębiorcy nie ograniczają się jednak tylko i wyłącznie do ojczystych sław, coraz częściej sięgają po popularnych, zagranicznych celebrytów takich jak Antonio Banderas, Chuck Norris, a teraz Monica Bellucci. Woda mineralna Cisowianka Perlage sama w sobie wygląda bardzo prestiżowo. Piękna, szklana butelka niczym nie przypomina zwykłej wody w plastikowej butelce, stojącej na sklepowej półce. Monica Bellucci również swoją urodą i kobiecością nawiązuje do typu kobiety nietuzinkowej, która raczej nie jest przypadkowym zjawiskiem spotykanym na ulicy.

O to czy piękna twarz kobiety, wraz z wszystkimi jej atutami takimi jak: uroda, klasa, piękny uśmiech może przyczynić się do wzrostu sprzedaży wody mineralnej oraz czy wykorzystanie wizerunku sławnej osoby jest postrzegane pozytywnie, zapytałam kierownika programu „Woda dla zdrowia” pana Tadeusza Wojtaszka, który od kilku lat zajmuje się edukowaniem społeczeństwa w zakresie wód mineralnych.


- Oczywiście, że tak. Każdy człowiek szuka przyjemnych widoków w tej, często szarej rzeczywistości. Na sklepowych półkach pojawia się multum wód butelkowanych. Wody w butelkach plastikowych niewiele różnią się od siebie zarówno w kształcie, jak i fakturze i dlatego aby wyróżnić się w tym tłumie, firma Polskie Zdroje produkująca „Cisowiankę” z powodzeniem od lat poszukuje nowych form prezentacji swojego produktu. Stąd rozwijanie linii opakowań szklanych, które zawsze kojarzą się z elegancją i wyższą jakością produktu. Jak obserwujemy, przynosi to określone skutki przekładające się na systematyczny wzrost sprzedaży „Cisowianki”. Pozytywnym aspektem tych działań jest to, że promowana jest dobra woda, o znaczących ilościach składników mineralnych służących zdrowiu. Z tego względu program „Woda dla zdrowia” popiera takie działania z przekonaniem, że Monica Bellucci przyczyni się do większego zainteresowania polskich konsumentów dobrymi wodami służącymi zdrowiu.

Cisowianka Perlage” to naturalna woda mineralna gazowana naturalnym dwutlenkiem węgla specjalną metodą, która sprawia, że bąbelki są drobniejsze i uwalniają się wolniej co nadaje wodzie wyjątkowy delikatny i subtelny smak. Metoda „perlage" stosowana jest tylko w niektórych światowych produktach, w tym w wodach mineralnych klasy premium.



   

 

Top