4 gwiazdki dla Cisowianki

 

 

 

Polecana
przez ekspertów programu

WODA DLA ZDROWIA
jako doskonała
woda do picia


4 GWIAZDKI DLA CISOWIANKI - GALA PREMIUMBRAND 2012

10 lipca 2012 r. Gala PremiumBrand 2012 zgromadziła w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki wielu znamienitych gości – głównie przedstawicieli świata biznesu. Powodem było przedstawienie wyników VII edycji badań rynku mających na celu wyłonienie firm i marek wysokiej reputacji. Bardzo wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Podczas uroczystej Gali nagrodę odebrała Pani Dorota Weka.

Marka Cisowianka już po raz kolejny uplasowała się na wysokim poziome jeśli chodzi o ogólny wskaźnik reputacji marki, który wyniósł 80% – marka otrzymała 4 gwiazdki. Z przedstawionego raportu wynika, że znajomość marki Cisowianka  jest powszechna - zna ją ponad 92% badanych, a aż 80% „korzystało” z marki w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Oceny reputacji marek dokonywano w czterech wymiarach: „referencje”, „atmosfera medialna”, „zaangażowanie społeczne” oraz „marka jako pracodawca”. Godło PremiumBrand 2012 dla Cisowianki jest kolejnym dowodem zaufania do polskiej wody mineralnej, która zdobyła również takie tytuły, jak Superbrand, tytuł Wizytówki Polski, a także nagrodę Superior Taste przyznawaną przez Międzynarodowy Instytut Smaku i Jakości.

PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który w szeroki sposób bada reputację marek w biznesie. Rankingi budowane są w oparciu o badania konsumenckie. Projekt PremiumBrand dla marek, firm i spółek giełdowych o wysokiej reputacji prowadzony jest od 2006 roku. Na podstawie profesjonalnych badań prowadzonych przez lidera w swojej dziedzinie, Millward Brown SMG/KRC przyznawany jest certyfikat reputacji PremiumBrand. Projekt ma na celu promowanie podmiotów o najwyższej reputacji oraz wspomaganie ich w działaniach komunikacyjnych. Realizacja badania odbyła się w maju 2012r. Badania PremiumBrand prowadzone są metodą CATI na próbie ogólnopolskiej, reprezentatywnej dla populacji dorosłych Polaków ze względu na płeć, wiek, wykształcenie, region i wielkość miejscowości zamieszkania.

 

Top