Prasa

 PRASA
O USTRONIANCE




DYREKTOR USTRONIANKI: W NAPOJACH PANUJE "MODA NA ZDROWIE"

08.08.2013 rok
Najwyzszej jakości napoje, które nie zawierają konserwantów i są rozlewane w zaawansowanej technologii, to według Dyrektora Handlowego Ustronianki Janusza Rubasa, najlepsza odpowiedź na potrzeby współczesnego konsumenta.Według niego podczas sezonu letniego najlepiej sprzedającą się marką jest Ustronianka - zarówno naturalna woda mineralna niegazowana i gazowana, a także Ustronianka z Jodem, Magnezem i wit. B6. Więcej>>>

 


PRAKTYKI STUDENCKIE W USTRONIANCE

21.03.2012.
Od 6 lat firma "Ustronianka" współpracuje z Uniwersytetem Tarnopolskim na Ukrainie, umozliwiając studentom tejże uczelni odbycie praktyk w swoim zakładzie.W ramach programów badawczych w zakładzie "Ustronianki" praktyki odbywają również studenci z polskich uczelni, co pozwala młodym osobom na zdobycie cennego doświadczenia i poszerzenie wiedzy. Więcej o praktykach w rozlewni w artykule z "Nowej Trybuny Opolskiej">>>

USTRONIANKA NAGRODZONA

  08.03.2012.
Jury, organizowanego przez magazyn "Pani Domu", konkursu "Produkt na medal 2012" oceniło w tym roku 188 zgłoszonych produktów. W kategorii napojów zimnych wyróźniona została m.in. woda mineralna Ustronianka z magnezem! W skład jury weszli m.in Ewa Wachowicz czy mistrz kulinarny Robert Sowa.
Więcej>>>

USTRONIANKA WSPIERA MŁODE TALENTY
4 października 2012 r, na zamku w Grodźcu Śląskim, Prezes firmy Ustronianka oraz władze rodzimego Klubu Sportowego Wisła-Ustronianka przedłużyły umowę dotyczącą wzajemnej współpracy. W ramach świadczeń, firma Ustronianka zobowiązała się do comiesięcznego wsparcia finansowego i produktowego Klubu. Z kolei Klub eksponować będzie barwy firmowe sponsora. Michał Bożek, Prezes firmy, a prywatnie pasjonat narciarstwa, podkreślał: - „Głęboko wierzę, że wkład w rozwój dzieci i młodzieży, jest bezcenną inwestycją. Dlatego od lat wspieram młode talenty.” Więcej>>> 


RODZINNE WODY

  8 czerwca 2011r. Michał Bożek od trzech dekad stoi na czele Ustronianki, którą stworzył. – Nie wyobraża sobie, że Ustronianka miałaby przestać być rodzinną firmą – mówi „Rz" osoba z otoczenia 63-letniego Michała Bożka, prezesa i właściciela firmy produkującej wodę i napoje w Ustroniu. Dlatego do przejęcia sterów przygotowuje swoje córki, które już od kilku lat pomagają mu w prowadzeniu Ustronianki. Początki Ustronianki sięgają 1980 roku. Bożek przyznaje, że pierwsze lata nie były łatwe. – Siedem osób produkowało wtedy 700 butelek na godzinę. Mieliśmy wtedy ręczne kapslownice, rozlewaczki i myjkę do butelek – przyznał „Rz" trzy lata temu.


POLSKA INNOWACJA NA ŚWIATOWYM RYNKU
W Szkocji 2 listopada 2010 r. po raz siódmy zostanie zorganizowana konferencja Global Water Congress, na którą przybędą najwięksi specjaliści w branży wodnej. Przedstawiciele firm z całego świata będą mieli okazję zapoznać się z prozdrowotnymi trendami, słuchając prelekcji Michała Bożka - prezesa i właściciela firmy Ustronianka.
Michał Bożek został zaproszony do wygłoszenia prezentacji po tym, jak światowi eksperci z firmy badawczej Zenith International (m.in. Richard Hall, prezes Zenith International) zwrócili uwagę na jego produkt – Ustroniankę z Jodem.
Innowacyjność projektu wdrożonego przez Ustroniankę doceniły specjalistyczne media: „Water Innovation", prestiżowy dwumiesięcznik o światowym zasięgu, napisał, że Ustronianka z Jodem odgrywa ważną rolę w budowaniu rynku wód funkcjonalnych w Polsce, „Functional Drinks", powszechnie znane branżowe pismo poświęciło pierwszą stronę na prezentację Ustronianki z Jodem.
Ustronianka, jako jedyna firma z Europy Środkowo-Wschodniej, została zaproszona do wygłoszenia prelekcji w czasie konferencji Global Water Congress.
Produkt został już zaprezentowany na konferencji, która odbyła się 23 września w Instytucie Żywności i Żywienia w Warszawie. Tematami przewodnimi spotkania były m.in. zapoznanie z jedną z pierwszych wód funkcjonalnych w Polsce – Ustronianką z Jodem oraz kwestie związane ze sposobami przeciwdziałania niedoborom jodu.

LIMITOWANA EDYCJA WODY USTRONIANKA OD EVY MINGE
Polska projektantka mody - Eva Minge - przygotowała okolicznościowy projekt nowej etykiety wody Ustronianka. Limitowana seria powstała z okazji obchodów trzydziestej rocznicy powstania Solidarności. Woda posłuży do promocji Polski, w ramach międzynarodowej kampanii „Solidarity changes the World”, którą prowadzi projektantka. Ustronianka z nową etykietą została zaprezentowana 15 września w Nowym Jorku, podczas Fashion Week.
Eva Minge wierzy, że kampania może wywołać nowy trend, który propagować będzie solidarność, rozumianą jako różnego rodzaju solidarne działania, które prowadzą do realizacji wspólnych celów.
„To, że Eva Minge z pośród wszystkich producentów wód, wybrała Ustroniankę do tak prestiżowego projektu, jest dla nas źródłem satysfakcji. Nasz produkt przyczyni się do budowania międzynarodowej świadomości o ideałach związanych z ruchem Solidarności” - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu w firmie Ustronianka.
Ustronianka z etykietą dedykowaną Solidarności to limitowana seria, która towarzyszyć będzie obchodom trzydziestej rocznicy powstania związku. Produkt nie jest przeznaczony do sprzedaży.

PPRZEBÓJ ANNY JANTAR W KAMPANII WODY USTRONIANKA
Pod hasłem „Naturalna jak Ty” rozpoczęła się kampania reklamowa wody mineralnej Ustronianka. W spocie wykorzystano przebój Anny Jantar - „Żeby szczęśliwym być”. Działania reklamowe obejmują stacje TVP 1, TVP 2 oraz wybrane kanały tematyczne stacji TVN.
- W nowym filmie chcieliśmy pokazać, że kobiety poprzez spontaniczność, pozytywne uczucia, wewnętrzny optymizm, są w naturalny sposób doskonałe. Swoją naturalność mogą podkreślić pijąc Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu.
Wyobrażenie doskonałej z natury kobiety, ściśle powiązane jest z hasłem: Naturalna jak Ty, na którym od trzech lat opiera się nasza komunikacja. Uzupełnieniem kampanii zaplanowanej do końca czerwca, jest sponsoring obejmujący
Polska projektantka mody - Eva Minge - przygotowała okolicznościowy projekt nowej etykiety wody Ustronianka.Limitowana seria powstała z okazji obchodów trzydziestej rocznicy powstania Solidarności. Woda posłuży do promocji Polski, w ramach międzynarodowej kampanii „Solidarity changes the World”, którą prowadzi projektantka. Ustronianka z nową etykietą zostałazaprezentowana15 września w Nowym Jorku, podczas Fashion Week.

Eva Minge wierzy, że kampania może wywołać nowy trend, który propagować będzie solidarność, rozumianą jako różnego rodzaju solidarne działania, które prowadzą do realizacji wspólnych celów.
„To, że Eva Minge z pośród wszystkich producentów wód, wybrała Ustroniankę do tak prestiżowego projektu, jest dla nas źródłem satysfakcji. Nasz produkt przyczyni się do budowania międzynarodowej świadomości o ideałach związanych z ruchem Solidarności” - mówi Konrad Wiktor, kierownik działu marketingu w firmie Ustronianka.
Ustronianka z etykietą dedykowaną Solidarności to limitowana seria, która towarzyszyć będzie obchodom trzydziestej rocznicy powstania związku. Produkt nie jest przeznaczony do sprzedaży.
programy emitowane w stacjach: TVP, POLSAT, TVN oraz TVN Style. Kreację kampanii przygotowała agencja HEADS Advertising a media zakupił dom mediowy Intermedia.
Spot dostępny pod adresem
http://www.ustronianka.com.pl/ pressroom/materialy-do-pobrania.
www.wirtualnemedia.pl, 29 kwietnia 2010 r.

USTRONIANKA W NOWEJ BUTELCE
Naturalna Woda Mineralna gazowana Ustronianka oferowana jest w nowym opakowaniu. Teraz butelka ma nowoczesny, ergonomiczny kształt. Odświeżeniu poddano etykiety, zarówno wody gazowanej, jak i niegazowanej. Powiększono nazwę marki oraz uszlachetniono logotyp. Wraz ze zmianą opakowania wprowadzono nowoczesne etykiety zbiorcze. Wiadomości Handlowe, luty 2010 r.

WSPANIAŁE CHWILE Z USTRONIANKĄ
4 maja ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa: Naturalna jak Ty,  promująca Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka. Tegoroczne działania wzbogacono  konkursem kierowanym do konsumentów -wSPAniałe chwile. Głównymi nagrodami w promocji są trzy dwuosobowe pobyty weekendowe w pięciogwiazdkowym hotelu Belweder w Ustroniu. (http://www.hotelbelweder.pl/). Zwycięzcy otrzymają także zaproszenie do SPA na upiększające zabiegi, wykorzystujące bogactwo Naturalnej Wody Mineralnej Ustronianka. Do wygrania jest również 500 markowych, srebrnych naszyjników. Tegoroczna  kampania telewizyjna zostanie poszerzona o reklamę w radiu oraz Internecie. Działania poprzedzone zostały konferencją prasową z ambasadorką marki Ustronianka - Katarzyną Herman, w czasie której aktorka rozmawiała  z dziennikarzami na temat znaczenia naturalności dla współczesnej kobiety. (MN)
www.hurtidetal.pl  6 maja 2009r.

SEZONOWOŚĆ SPRZEDAŻY WÓD MINERALNYCH WYNOSI 40 PROCENT

- Na rynku wód mineralnych oraz napojów co roku odnotowujemy duże wzrosty sprzedaży w okresie od maja do września. Różnica wynosi około 40 proc. Wahania między sezonem letnim i zimowym są "od zawsze", choć od pewnego czasu amplituda ta maleje - powiedział serwisowi portalspożywczy.pl Jerzy Nowotarski, Naczelny Dyrektor Handlowy, Ustronianka. Zdaniem dyrektora Nowotarkiego, sezonowość ta wynika przede wszystkim z klimatu. Większość traktuje wodę mineralną i napoje jako produkty orzeźwiające a nie jako element diety. - Uważam, że sezonowość sprzedaży wód mineralnych na pewno będzie się zmniejszać.
W ciągu ostatnich lat zmieniły się nawyki żywieniowe Polaków. Zaczynamy coraz bardziej dbać o zdrowie, sięgamy po zdrową żywność. W związku z tym coraz więcej pijemy wody mineralnej i źródlanej - również poza sezonem letnim - mówi Jerzy Nowotarski. Ustronianka podejmuje różnorakie działania aby ją zminimalizować. - Przede wszystkim wprowadzamy innowacje produktowe, podejmujemy odpowiednie działania marketingowe. Staramy się kierować nasze produkty do konkretnych grup klientów - np. do dzieci, sportowców, ludzi żyjących „w biegu" - wymienia dyrektor Nowotarski. Obecnie Ustronianka posiada 3 zakłady produkcyjne, w których produkowana jest Naturalna Woda Mineralna "Ustronianka", "Czantoria" oraz napoje "Grappa".
www.portalspozywczy.pl 7 kwietnia 2009 r. 

ICE TEA GREEN USTRONIANKA SUPERPRODUKTEM 2008 CZYTELNIKÓW ŚWIATA KOBIETY
Produkowana na bazie wody mineralnej „Ustronianka” Ice Tea Green zdobyła tytuł: „Superprodukt 2008 Świata Kobiety” w plebiscycie, jaki rozstrzygnięty został na początku lutego 2009 roku. Plebiscyt miał na celu wskazać wśród nowości rynkowych tę, która cieszy się najwyższym uznaniem kobiet. Zielona herbata Ustronianka Ice Tea Green jako jedyna spośród ponad 200 nadesłanych propozycji zdobyła nagrodę czytelniczek. Przyznana nagroda jest dla Ustronianki szczególnie cenna, ponieważ najpełniej potwierdza realizację najważniejszego celu firmy: satysfakcji klienta i realizacji jego oczekiwań. Jest także wyrazem zaufania do tej marki, która od wielu lat wraz ze wzrostem świadomości w zakresie zdrowego odżywiania cieszy się popularnością wśród konsumentów.
Ice Tea Green Ustronianka to połączenie właściwości zielonej herbaty, naturalnego soku brzoskwiniowego oraz wody mineralnej Ustronianka. Kolejna zdobyta nagroda pomagać będzie z pewnością w budowaniu wizerunku firmy i umacnianiu jej pozycji rynkowej.

USTRONIANKA ODŚWIEŻA WIZERUNEK
Woda mineralna "Ustronianka" otrzymała nowe opakowanie zbiorcze. Nowa szata graficzna nawiązuje do strategii komunikacji "Ustronianki" zawartej w haśle: "Naturalna jak Ty". Dzięki odpowiedniej grafice, wyraźniej ma być akcentowana naturalność i pierwotna czystość. Zmiana wizualizacji jest jednym z wielu elementów składających się na działania związane z odświeżeniem wizerunku marki. Naturalna woda mineralna "Ustronianka" jest średnio zmineralizowana.
28 stycznia 2009 r.

USTRONIANKA LICZY NA WIĘKSZE UDZIAŁY W RYNKU
Rodzime rozlewnie wody nie boją się rywalizacji z koncernami. Tak jak światowi giganci chcą przejmować i inwestować w marki. Jak donosi Rzeczpospolita, właściciel i prezes Ustronianki, Michał Bożek, nie boi się rosnącej konkurencji na rynku wody i napojów. Chce, aby firma, którą stworzył 28 lat temu, została w rękach jego rodziny. W 1993 roku Bożek kupił budynki należące wcześniej do spółdzielni rolniczej, gdzie stworzył drugi zakład. Rok później zbudował fabrykę w Białej Prudnickiej, a w 2002 r. przejął upadającą wytwórnię wody źródlanej Czantoria w Ustroniu.
Michał Bożek nie powiedział jeszce ostatniego słowa w sprawie akwizycji. - Zapowiada, że: Jeżeli pojawi się możliwość przejęcia, dzięki któremu umocnimy swoją pozycję, to na pewno to rozważymy.
Więcej w Rzeczpospolitej z dn. 6 grudnia 2008 r.

 

 

Top