Kwiecień 2010


 Przegląd prasy 2010

Styczeń 2010
Luty 2010
Marzec 2010
Kwiecień 2010
Maj 2010
Czerwiec 2010
Lipiec 2010
Sierpień 2010
Wrzesień 2010
Październik 2010
Listopad 2010
Grudzień 2010

 

 

 




29 kwietnia 2010 r.
MILION WEJŚĆ NA STRONY PORTALU WODA DLA ZDROWIA

Niezwykle dużą popularność zyskał w ostatnim czasie portal „Woda dla zdrowia”, na którego stronach można znaleźć wszystko, co dotyczy wody i jej znaczenia dla zdrowia człowieka. Portal jest jednym z elementów programu „Woda dla zdrowia” działającego od 5 lat pod patronatem Polskiego Towarzystwa Magnezologicznego im. prof. Juliana Aleksandrowicza. Celem jego jest upowszechnianie wiedzy dotyczącej wody i jej znaczenia w kształtowaniu zrównoważonej diety oraz propagowanie wody jako jednego z ważnych źródeł składników mineralnych tak bardzo potrzebnych dla prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Więcej >>>


Świat&Ludzie
15 kwietnia 2010 r.
dr n. med. Justyna Klimkiewicz, specjalista chorób wewnętrznych

RAPORT O WODZIE
Zawsze zdrowa - jak imponować życiową energią, mierć dobrą kondycję bez wzgledu na wiek

Profesor Julian Aleksandrowicz twierdził, że zdrowie i życie każdego człowieka w dużej mierze zależy od jakości i rodzaju wody, jaką na co dzień pije. Zdanie to jest hasłem przewodnim artykułu napisanego przez dr n.med. Justynę Klimkiewicz. Tłumaczy ona, że spośród wód butelkowanych dostępnych na rynku, nie są one sobie równe i dlatego należy uważnie czytać informacje zawarte na etykiecie. Do gotowania używać wody źródlanej, ponieważ jest uboga w składniki mineralne, a do uzupełniania płynów wody mineralnej. Pani doktor tłumaczy różnicę między naturalną wodą mineralną, wodą źródlaną i leczniczą. Polecamy lekturę.

 


Świat&Ludzie
15 kwietnia 2010 r.

MAMO, PIJ DLA ZDROWIA DZIECKA!

Wody mineralne zawierają duże ilości minerałów, ale najwięcej jest w nich: magnezu, wapnia, sodu oraz jodu, czyli takich składników, których człowiek potrzebuje najbardziej. Te cztery minerały są niezbędne do prawidłowego przebiegu ciąży i warunkują prawidłowy rozwój płodu. W ich opisie każdego z nich, znajdziemy odpowiedź, dlaczego są one tak ważne dla zdrowia.



13 kwietnia 2010 r.
PIJ WODĘ

Picie wody mineralnej i źródlanej jest ważnym elementem zdrowej diety. Utrata ok. 20% wody ustrojowej prowadzi do zgonu. Najwięcej wydalamy jej z moczem, drogą pokarmową oraz przez skórę. Zapotrzebowanie na wodę zależy między innymi od wieku, płci, temperatury otoczenia oraz stanu fizycznego. Jak wybrać odpowiedni rodzaj wody butelkowanej dowiesz się na stronach portalu www.wodadlazdrowia.pl



10/11 kwietnia 2010 r.
Anna Kaczanowska - specjalista dietetyk

CZYM NAJLEPIEJ GASIĆ PRAGNIENIE?

Artykuł napisany przez Panią dietetyk, która podkreśla, że bardzo ważnym elementem zdrowej diety jest uzupełnianie płynów. Woda jest idealnym środowiskiem dla wszystkich procesów życiowych zachodzących w orgaznizmie, pomaga w prawidłowym przebiegu procesów trawienia. Autorka podkreśla, że najlepiej gasić pragnienie wodą mineralną, która nie dostarcza kalorii, a obfituje w składniki mineralne.



3/5.04.2010 r.

NOWOŚCI NA RYNKU WÓD MINERALNYCH

 

Kierując się trendami rynkowymi oraz licznymi sugestiami konsumetów, Zespół Uzdrowisk Kłodzkich S.A., producent naturalnej wody mineralnej STAROPOLANKA, zwiększa wachlarz oferowanych przez siebie produktów. Pierwszą nowością wprowadzoną na rynek już od stycznia 2010 roku jest naturalna woda źródlana Kudowianka. To smaczna niskozmineralizowana woda, produkowana w dwóch rodzajach: Gazowana i Niegazowana. Świetnie nadaje się do picia, gotowania potraw i napojów jak również do przyrzadzania posiłków nadając im wyjątkowy smak. Więcej >>>


HANDEL
Kwiecień 2010 r.
Ilona Mrozowska

SZKLANKA WODY DZIENNIE

Choć nadal w okresie maj-sierpień realizowane może być nawet 40 proc. rocznej sprzedaży wody, sezonowość picia wody butelkowanje ulega spłyceniu. Coraz częściej butelka wody towarzyszy konsumentom przez cały rok. Pogoda natomiast potrafi być bardzo kapryśna w zwykle najcieplejszych miesiącach. Dla firmy Polskie Zdroje, wyłącznego dystrybutora marki Cisowianka, rok 2009 oznaczał 40-proc. wzrost obrotów. 40-proc. wzrost ilości (a 29-proc. wzrost wartości) sprzedaży zanotowała Ustronianka. Piwniczanka wprowadziła wodę mineralną w małym, poręcznym opakowaniu – butelce PET 0,33l. Główne rejony sprzedaży Muszynianki to Polska centralna, Śląsk i Małopolska.


LOGO
Kwiecień 2010 r.

JAKĄ WODĘ NAPRAWDĘ WARTO PIĆ?

Naturalna woda mineralna średniozmineralizowana najlepiej jeżeli zawiera w litrze co najmniej 1000 mg/l składników mineralnych. Jednak zakres ogólnej zawartości minerałów wynosi 500-1500 mg/l. Ważna jest też odpowiednio wysoka zawartość co najmniej jednego składnika. Słusznie mówi się, że tylko woda mineralna korzystnie wpływa na nasze zdrowie, a woda źródlana służy jedynie do nawadniania organizmu.



Kwiecień 2010 r.

POLSKIE ZDROJE

Do sprzedaży trafiła Cisowianka Perlage z etykietą z wizerunkiem Chopina. Projekt wykonał wybitny polski artysta grafik Andrzej Pągowski. W ten niecodzienny sposób Cisowianka chce uczcić rocznicę urodzin wielkiego muzyka. Dzięki wizerunkowi Chopina umieszczonemu na butelkach wody mineralnej idea Roku Chopinowskiego, którą wspiera Cisowianka, ma szansę trafić do każdego domu.


Kwiecień 2010 r.
NAŁĘCZOWIANKA W NOWEJ SZACIE GRAFICZNEJ JUŻ NA SKLEPOWYCH PÓŁKACH

Naturalna woda mineralna Nałęczowianka zmienia opakowanie. Charakterystyczne jest nowe uśmiechnięte logo marki, eleganckie elementy na etykiecie, a także bardzo dobrze widoczne kluczowe informacje o produkcie.


Kwiecień 2010 r.
POLSKIE ZDROJE

Na początku marca 2010 r. Polska Akcja Humanitarna wraz z grupą dziennikarzy wyjechała do Sudanu Południowego, aby przyjrzeć się realizacji programów pomocowych Fundacji. Dziennikarze odwiedzą miejsca szczególnie dotknięte problemem wodnym i przyjrzą się procesowi budowy studni, które powstaną m.in. z pieniędzy zebranych w ramach akcji Woda dla Sudanu prowadzonej wspólnie przez Fundację i Cisowiankę. Więcej informacji na stronie naturalnej wody mineralnej Cisowianka >>>


Kwiecień 2010 r.
NAŁĘCZOWIANKA W NOWYCH OPAKOWANIACH

Nałeczowianka, naturalna woda mineralna zmienia opakowania. Nowa szata graficzna eksponuje odświeżone logo, a jej celem wizerunkowym jest podkreślenie charakteru premium marki.

 

 

Top