Luksusowa Marka Gentlemana

 

Wywiad z Prezesem Bogdanem Wawrzyniakiem

 

 JURAJSKA LUKSUSOWĄ MARKĄ GENTLEMANA 2009

 Bogdan Wawrzyniak, prezes Jurajskiej Spółdzielni Pracy, laureat nagrody Luksusowa Marka Gentlemana 2009 w kategorii Mecenas Sportu jako partner polskiej siatkówki.

Panie Prezesie, kryzy spędza sen z oczu, graczom rynkowym, a Jurajska, jak gdyby nigdy nic, z wielkim hukiem sponsoruje polską siatkówkę. Jaki jest Pana przepis na taki sukces?
To nie przypadek, że Jurajska wspiera sport i współpracuje z Polskim Związkiem Piłki Siatkowej i generalnie polską siatkówkę. To efekt przemyślanej strategii, która jest w naszej firmie realizowana od dawna. Tak jak w sporcie, na sukces trzeba pracować latami. Jurajska jest kojarzona z siatkówką dzięki konsekwentnym, wieloletnim działaniom. Ukoronowaniem tych działań było nadanie przez PZPS w roku 2008 naturalnej wodzie mineralnej „Jurajska” tytuł „Oficjalnej wody polskiej siatkówki”. Po prostu zawsze byliśmy blisko siatkarzy i kibiców, zarówno w tych słabszych chwilach, jak i w tych dobrych.

 W tym roku Jurajska „pokazała pazur” i nie ograniczyła jak konkurencyjne firmy, swojej aktywności. Co legło u podstaw Państwa decyzji.
Tak jak wspomniałem wcześniej. By osiągnąć efekty, trzeba być konsekwentnym. Mimo iż wiele firm ograniczało swoje działania sponsoringowe w tym roku, i to nie tylko związane ze sportem, my pokazaliśmy ducha walki, a Jurajska była z siatkarzami i siatkarkami już od początku roku, od rozgrywek Pucharu Polski poprzez wszystkie ważniejsze turnieje zwłaszcza te międzynarodowe: jak Liga Światowa, czy Mistrzostwa Europy kobiet i mężczyzn. Nie zapominaliśmy też o kibicach i sympatykach tej pięknej dyscypliny sportu. To między innymi dzięki naszemu sponsoringowi transmisji telewizyjnych mogliśmy wspólnie przeżywać chwile uniesień związane z występami naszych reprezentacji i dopingować przed telewizorami w drodze po medale. W takich chwilach wszyscy tworzyliśmy jedną wielką rodzinę. Chodzi nam właśnie o to, by te relacje przerodziły się w trwały związek.

Wspomniał Pan o trwałym związku z siatkówką. Wszyscy wiemy, jak widowiskową dyscypliną sportu jest siatkówka i jakich ma wspaniałych kibiców w Polsce. Co jest jednak takiego wyjątkowego w naturalnej wodzie mineralnej Jurajska, co skłoniło naszych sportowców właśnie ku Państwa produktowi?
Siatkówka to w Polsce już pewien styl życia, również wśród kibiców Jurajskiej Spółdzielni Pracy wspierania aktywnego i zdrowego stylu życia. Nie jest to zależność jednostronna. Naturalna woda mineralna Jurajska jest chętnie spożywana przez sportowców i nie bez przyczyny zdobyła zaufanie siatkarzy. Dzięki współpracy zawodnicy polskiej reprezentacji męskiej i żeńskiej mogą zaspokajać swoje pragnienia krystalicznie czystą wodą, która ze względu na swe właściwości idealnie ugasi pragnienie sportowców oraz uzupełnia poziom minerałów w ich organizmach. Jakość i właściwość naszej wody potwierdzają liczne badania i opinie dietetyków. Można żartem powiedzieć, że skoro organizm człowieka składa się w 70% z wody, to i sukces naszych siatkarzy i siatkarek są w 70% zasługą naturalnej wody mineralnej Jurajska, którą spożywają, przygotowując się do ważnych występów czy bezpośrednio podczas turniejów.

To rzeczywiście „twarde” argumenty.

Za Państwa pośrednictwem pozdrawiam wszystkich sympatyków siatkówki.

Źródło: Gentleman, miesięcznik nr 11, 15.11/15.12.2009 r.


Top