PremiumBrand

 

 


 

Cisowianka Marką Wysokiej Reputacji

 

W czwartej edycji rankingu PremiumBrand Cisowianka zdobyła tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Woda mineralna z okolic Nałęczowa jest jedyną spośród wód butelkowanych dostępnych na polskim rynku, które znalazły się w TOP25 rankingu reputacji. To kolejny dowód zaufania konsumentów do Cisowianki, która w roku ubiegłym uznana została za wizytówkę polskiego produktu.

PremiumBrand jest jedynym na polskim rynku projektem, który w szeroki sposób bada reputację marek w biznesie. Rankingi budowane są w oparciu o badania konsumenckie. Reputacja marek i firm oceniana jest na 5 wymiarach: referencji, atmosfery medialnej, firmy jako pracodawcy, społecznego zaangażowania i jako partnera biznesowego. Zaufanie konsumentów to dla nas najwyższe wyróżnienie. Zdobyty tytuł daje nam poczucie, że nie tylko nasz produkt dostępny za rozsądną cenę, ale także wszystko to, co robimy dla Cisowianki, wpisuje się w gusta Polaków. Tę społeczną akceptację widzimy także w poparciu dla akcji Woda dla Sudanu, którą prowadzimy wspólnie z Polską Akcją Humanitarną - mówi Leszek Rodak, Dyrektor Generalny „Polskie Zdroje Sp. z o.o.” S.K.A.

Badania PremiumBrand prowadzone są metodą CAPI na próbie na próbie wielkomiejskiej, reprezentatywnej ze względu na płeć, wiek, region oraz aktywność zawodową Polaków, N=1000 (marki) oraz PAPI na próbie największych firm w Polsce, N=300 (firmy). Badania do IV edycji zostały przeprowadzone przez TNS OBOP w kwietniu i maju 2009. W badaniu wzięło udział 67 marek i 30 firm. Metodologia PremiumBrand jest została opracowana przez dom badawczy MAISON. Organizatorem rankingu jest agencja MMT Management, organizator konkursów marketingowych.

 22 czerwca 2009 r.

 

Top