Junior

 

 

Nałęczowianka Junior jest dostępna w sprzedaży od marca 2009. Cena za butelkę 0,33 wynosi 1,45 PLN.


 

 

        Nałęczowianka Junior – czas na nasze maluchy!

 

Od marca br. w sklepach pojawi się szczególny wariant Nałęczowianki. Z całą pewnością ucieszy on nie tylko dzieci, ale również rodziców. Nałęczowianka Junior to doskonale znana i lubiana od pokoleń naturalna woda mineralna Nałęczowianka, zamknięta w butelce o pojemności 0,33 w specjalnie zaprojektowanym opakowaniu skierowanym do dzieci.

Rodzice zawsze chcą dostarczać swoim dzieciom produkty najwyższej jakości. Coraz częściej uważnie czytają etykiety i starannie dobierają produkty do dziecięcego menu. Bardzo istotne jest dla nich także bezpieczeństwo. Sięgają po marki, którym ufają.


Każdy rodzic kupując Nałęczowiankę Junior, może być pewien, że daje swoim najbliższym produkt znany, sprawdzony i najwyższej jakości. Potwierdzeniem tego jest pozytywna opinia Instytutu Matki i Dziecka oraz rekomendacja Rady Promocji Zdrowego Żywienia.


Nałęczowianka Junior została zaprojektowana, tak by zachęcać dzieci do, jak najczęstszego sięgania po zdrową naturalną wodę mineralną. Jest to szczególnie istotne w czasach kiedy problem otyłości wśród dzieci jest coraz częstszy.

Naturalne jest to, że większość dzieci ciągnie do tego, co słodkie, dlatego tak bardzo istotne jest, aby od najmłodszych lat podawać im wodę, a nie np. słodzone napoje gazowane. Albowiem, picie wody przez dzieci sprawia, że stają się wrażliwe na smaki i chętniej sięgają po inne naturalne produkty – po prostu bardziej im smakują. A pamiętajmy, że przyzwyczajenia i preferencje żywieniowe z dzieciństwa mogą rzutować na nasze zwyczaje związane z żywieniem przez całe życie.” – podkreśla ekspert żywieniowy, Małgorzata Kozłowska-Wojciechowska


Producent przygotował dwa rodzaje atrakcyjnych, kolorowych etykiet ze zwierzątkami doskonale znanymi ze spotów reklamowych Nałęczowianki. Na pierwszej etykiecie uśmiecha się do nas urocza fretka, na drugiej spogląda na nas sympatyczny łoś.

 

Ale to nie wszystko. “Wiele dzieci uważa, że picie wody jest po prostu nudne. Stąd wpadliśmy na pomysł, aby na rewersie etykiety zamieścić ciekawe gry i łamigłówki. Chcemy poprzez to wciągnąć dzieci w świat wody i tym samym stworzyć im zdrową i atrakcyjną alternatywę dla kuszących słodkich i tuczących napojów” – dodaje Ewa Stasiak, Senior Brand Manager Nałęczowianki.
 

Dodatkowo idealna pojemność i wygodny kształt butelki Nałęczowianki Junior zostały skrojone na miarę potrzeb dziecka. Poręczna butelka nie wymaga odkręcania. Funkcjonalny korek sprawia, że jednym ruchem wystarczy odchylić osłonkę i można śmiało pić. Nie bez znaczenia jest również ergonomiczny kształt ze specjalnymi wcięciami, które ułatwiają trzymanie butelki. To wszystko sprawia, że Nałęczowianka Junior może być stałym kompanem zabaw najmłodszych.

Top