Wydarzenia

WYDARZENIA

USTRONIANKA OFICJALNYM SPONSOREM POLSKICH PIŁKARZY

20 stycznia 2015 r. Ustronianka została oficjalnym sponsorem Polskiej Reprezantacji w piłce nożnej.  Magnezem zoWłasciciel firmy, pan Michał Bożek podpisał umowę sponsorską z PZPN, a fakt nawiązania współpracy skomentował tymi słowy:
Jesteśmy polską firmą, która od wielu lat wspiera polskich sportowców i cieszymy się, że dzięki podpisanej umowie, możemy aktywnie uczestniczyć w sukcesach naszej Drużyny Narodowej” . Więcej>>>


 USTRONIANKA Z MAGNEZEM PRZEBOJEM FMCG 2013
3 lipca 2013 r. Ustronianka z Magnezem została zwycięzcą w swojej kategorii produktów, w szóstej edycji konkursu Przeboje FMCG 2013. Nominacje do nagrody otrzymała również Cisowianka oraz Magnesia. Uroczystość wręczenia statuetek odbyła się podczas gali w warszawskiej Villa Foksal. Więcej>>>

USTRONIANKA FIRMĄ ROKU

20 czerwca 2012 r. w Bielskim Centrum Kultury, Ustronianka została nagrodzona tytułem Firma Roku. Zwycięską statuetkę odebrał osobiście Prezes Michał Bożek, z rąk starosty cieszyńskiego - Jerzego Nogowczyka. Nagrodę wręczono podczas uroczystej Gali, na którą przybyły najważniejsze osobistości z bielskiej, cieszyńskiej i żywieckiej sceny politycznej. Michał Bożek dziękując za nagrodę, przytoczył słowa ks. Leopolda Szersznika: "Ponieważ nie możemy zbyt długo żyć na Ziemi, powinniśmy pozostawić po sobie ślady naszego życia". Cieszę się, że samorządowcy docenili wkład Ustronianki w rozwój przedsiębiorczości w naszym regionie oraz zaangażowanie na rzecz lokalnych społeczności. Firma Roku to jeden z najbardziej prestiżowych tytułów, przyznawanych na naszym terenie. Jest wyrazem uznania ze strony samorządowców terytorialnych dla firm, które mają największy wkład w rozwój regionu. Stanowi formę uhonorowania i promocji rodzimego biznesu. W skład kapituły konkursowej wchodzą: Prezydent Miasta Bielska-Białej, Starosta Bielski, Starosta Cieszyński, Starosta Żywiecki oraz Prezes Regionalnej Izby Handlu i Przemysłu w Bielsku - Białej. Nagrodą w Konkursie jest przyznanie tytułu Firma Roku oraz statuetka Dedala, której autorką jest bielska artystka - Lidia Sztwiertnia.

USTRONIANKA WSPIERA MŁODE TALENTY
4 października 2012 r., na zamku w Grodźcu Śląskim, Prezes Firmy Ustronianka Michał Bożek oraz władze rodzimego Klubu Sportowego Wisła - Ustronianka przedłużyły umowę dotyczącą wzajemnej współpracy. W ramach świadczeń, firma Ustronianka zobowiązała się do comiesięcznego wsparcia finansowego i produktowego Klubu. Z kolei Klub eksponować będzie barwy firmowe sponsora. Ustronianka od 2001 roku jest sponsorem Klubu Sportowego Wisła Ustronianka, którego honorowym zawodnikiem jest Adam Małysz.

"Skoki narciarskie to - obok wody - moja życiowa pasja. Niegdyś trenowałem ten sport, a nawet brałem udział w zawodach. Teraz staram się wspierać polskich skoczków. Jest dla mnie wielką radością, że mogę ich wspierać. Wielu z nich zawalczy o najwyższe trofea sportowe" - mówił Michał Brożek.
Historia rodzimego klubu sportowego sięga 1953 roku. Jego wychowankami są Adam Małysz, Wojciech Tajner, Piotr
Żyła, Rafał Sliz, Aleksander Zniszczoł. Funkcję Prezesa Klubu Wisła Ustronianka sprawuje Janusz Tyszkowski.


STRONIANKA Z JODEM - "SUPERPRODUKT 2010 MAMDZIECKO"

Decyzją kilku tysięcy głosów "Ustronianka z Jodem" została uhonorowana nagrodą czytelniczek "Superprodukt 2010 Mam dziecko". Woda z jodem, jako jedyna spośród 290 rynkowych nowości, otrzymała to prestiżowe wyróżnienie. Nagroda została wręczona w hotelu Polonia 10 stycznia, w czasie gali organizowanej przez wydawnictwo Bauer. Plebiscyt miał na celu wyłonić produkt, który zyskał największe uznanie rodziców. "Przyznana przez czytelniczki nagroda "Superprodukt 2010 Mam dziecko" dla "Ustronianki z Jodem" jest szczególnie cenna, ponieważ najpełniej potwierdza realizację najważniejszego celu firmy: satysfakcji klienta i realizacji jego oczekiwań. Jednocześnie to kolejne już potwierdzenie naszej innowacyjności w produktach funkcjonalnych" - mówiła Katarzyna Buczek, Public Relations Manager w firmie "Ustronianka".
Warto przypomnieć, że otrzymana nagroda to już trzecie wyróżnienie, jakie na przestrzeni ostatnich kilku miesięcy zdobyła "Ustronianka z Jodem".


"PERŁA ZDROWIA DLA USTRONIANKI"
W dniu 25 lutego 2011 roku, w czasie uroczystej gali w teatrze w Cieszynie, "Ustronianka" została uhonorowana nagrodą "Perła Zdrowia". Prestiżowe wyróżnienie osobiście odebrał właściciel i prezes firmy - Michał Bożek. Nagrodę przyznano decyzją "Fundacji Śląska Cieszyńskiego". Jest wyrazem uznania dla działalności, jaką od lat podejmuje Michał Bożek na rzecz "Szpitala Śląska Cieszyńskiego". Istotnym czynnikiem, który wpłynął na przyznanie wyróżnienia, było wprowadzenie przez firmę "Ustronianka" wody wzbogaconej jodem. Innowacyjny produkt - "Ustronianka z Jodem" - wpisuje się bowiem w zwalczanie niedoboru tego pierwiastka. Taka inicjatywa jest szczególnie cenna na terenach ziemi cieszyńskiej, gdzie zachorowalność na choroby tarczycy jest największa w kraju. Tymczasem jod jest niezbędny do prawidłowego działania tego gruczołu.


KOLEJNE WYRÓŻNIENIE DLA USTRONIANKI Z JODEM

Nagrodę dla Ustronianki z Jodem wręczyła Renata Juszkiewicz, Prezes Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji i Dyrektor w Grupie Metro. Jury przyznając nagrodę zauważyło, że Ustronianka z Jodem to odpowiedź na ministerialny program zwalczania niedoboru jodu. Produkt ma pełnić rolę pomostu pomiędzy problemami o jakich mówi medycyna, a tym, co świadomy konsument może znaleźć na sklepowych półkach. Kapituła konkursu podkreśliła także, że sukces rynkowy wróżą Ustroniance z Jodem światowi eksperci rynku napojów. Wyróżnienie zostało przyznane decyzją Polskiej Organizacji Handlu i Dystrybucji oraz redakcji: „Rynku Spożywczego”, „Portalu Spożywczego” i serwisu „Dla Handlu”.
Warto przypomnieć, że niedobór jodu dotyczy 90 procent powierzchni Polski. Tymczasem jod, którym wzbogacono nową wodę „Ustronianka z Jodem”, wspomaga pracę mózgu, poprawia przemianę materii oraz warunkuje prawidłowe działanie tarczycy. Pierwiastek ten jest szczególnie ważny dla kobiet w ciąży, ponieważ jest jednym z czynników, decydujących o poziomie inteligencji dziecka.

Celem nagród „Dobry produkt – wybór ekspertów”, jest popularyzacja i promocja najlepszych produktów spożywczych, które wyróżniają się jakością, innowacyjnością, sposobem opakowania, i które znajdują największe uznanie u klientów.


NAGRODA DLA USTRONIANKI Z JODEM

Finał konkursu odbył się w ramach VII edycji "Global Water Congress", organizowanego przez firmę badawczą Zenith International oraz FoodBev. Spotkanie skupiło najważniejsze osobistości z branży napojowo - wodnej. W konferencji udział wzięli prezesi międzynarodowych grup, takich jak: Coca-Cola, Danone czy Tesco. Sukces i pozycję Ustronianki w tym wydarzeniu potwierdza nie tylko nagroda. Reprezentant firmy, jako jedyny z Europy Centralnej, wygłosił prelekcję na temat prozdrowotnej innowacji. "Niezwykle nobilitujące jest, że "Ustronianka z Jodem" została wskazana jako jedna z najlepszych innowacji spośród zgłoszeń, jakie spłynęły z całego świata. Jesteśmy dumni z faktu, że trud włożony w przygotowanie produktu zaowocował tak prestiżową nagrodą. Otrzymane wyróżnienie stanowi najpełniejsze potwierdzenie prekursorstwa Ustronianki w podejściu do żywności funkcjonalnej" mówił Jerzy Nowotarski odbierając w imieniu firmy nagrodę. Ustronianka planuje kategorię wód funkcjonalnych i napojów. W tym celu prezes firmy powołał Zespół ds. Opracowywania i Wdrażania Nowych Produktów. Od dłuższego czasu nasi eksperci analizują pod tym kątem światowe rynki i tworzą kolejne koncepcje. O wszelkich nowościach firma będzie informować na bieżąco. W ścisłej współpracy ze światem nauki stworzono produkt, mający stanowić pomost pomiędzy problemami, o jakich mówią naukowcy, a tym, co świadomy konsument może nabyć na sklepowej półce. Unikalność projektu, wdrożonego przez firmę Ustronianka, została już kilkakrotnie doceniona w specjalistycznych mediach. 


WSPANIAŁE CHWILE Z USTRONIANKĄ

Od lipca 2009 r. naturalna woda mineralna gazowania Ustronianka oferowana jest w nowym opakowaniu. W ramach zmian wprowadzono dla wody gazowanej nowoczesną butelkę, o ergonomicznym kształcie, którą przygotowali  włoscy projektanci. Refreshowi poddano etykiety, zarówno wody gazowanej, jak i niegazowanej. Odświeżenie wizerunku obejmuje powiększenie nazwy marki oraz uszlachetnienie logotypu. Więcej >>>


WSPANIAŁE CHWILE Z USTRONIANKĄ

4 maja 2009 r. ruszyła ogólnopolska kampania reklamowa: Naturalna jak Ty,  promująca Naturalną Wodę Mineralną Ustronianka. Tegoroczne działania wzbogacono  konkursem kierowanym do konsumentów -wSPAniałe chwile. Głównymi nagrodami w promocji są trzy dwuosobowe pobyty weekendowe w pięciogwiazdkowym hotelu Belweder w Ustroniu. (http://www.hotelbelweder.pl/). Zwycięzcy otrzymają także zaproszenie do SPA na upiększające zabiegi, wykorzystujące bogactwo Naturalnej Wody Mineralnej Ustronianka. Do wygrania jest również 500 markowych, srebrnych naszyjników. Więcej >>>


NOWE OPAKOWANIE ZBIORCZE

28.01.2009 r. Woda mineralna "Ustronianka" otrzymała nowe opakowanie zbiorcze. Nowa szata graficzna nawiązuje do strategii komunikacji "Ustronianki" zawartej w haśle: "Naturalna jak Ty". Dzięki odpowiedniej grafice, wyraźniej ma być akcentowana naturalność i pierwotna czystość. Zmiana wizualizacji jest jednym z wielu elementów składających się na działania związane z odświeżeniem wizerunku marki. Naturalna woda mineralna "Ustronianka" jest średnio zmineralizowana.


OTWARCIE NOWEGO ZAKŁADU W USTRONIU

W 1994 roku USTRONIANKA rozpoczęła produkcję wody i napojów owocowych w drugim swoim zakładzie, zlokalizowanym w malowniczo położonej części Ustronia - Jelenicy, w obszarze otuliny Parku Krajobrazowego Beskidu Śląskiego. Powstała nowoczesna hala magazynowa i produkcyjna z najnowocześniejszymi liniami do rozlewu wody mineralnej i napojów owocowych. Więcej >>>

 

Top