C dla Sudanu

 

 



CISOWIANKA DLA SUDANU

WŁAŚCICIELE LOKALI TEŻ MOGĄ POMÓC

Jesteś właścicielem restauracji, pubu, czy sklepiku osiedlowego? Kupując wodę mineralną Cisowianka do swojego lokalu, wspierasz budowę studni w Sudanie Południowym. Charakterystyczne butelki 0,33l zostały wyprodukowane na potrzeby Kampanii Wodnej organizowanej przez Polską Akcję Humanitarną.

Polska Akcja Humanitarna, w ramach Kampanii Wodnej, gromadzi fundusze na budowę studni i ujęć wody w Sudanie Południowym, regionie o katastrofalnej sytuacji wodnej. Dzięki środkom pozyskanym w ramach akcji do tej pory wybudowano 8 studni. W planach jest kolejnych 11. Zapewnią one dostęp do czystej wody dla ok. 11 tys. osób. W tym roku po raz pierwszy w działania PAH-u zaangażował się producent wody mineralnej – Cisowianka. Na potrzeby kampanii zostały wyprodukowane butelki o pojemności 0,33l, które pojawiły się w sprzedaży w wybranych sieciach handlowych na początku listopada.

Małe butelki ze specjalną etykietą z logo PAH-u oraz motywami afrykańskimi są bardzo praktyczne i sprawdzają się nie tylko w domu. Z powodzeniem mogą być włączone do sprzedaży przez właścicieli lokali: restauracji, pubu, czy sklepiku osiedlowego. Detaliczna cena butelki nie przekracza złotówki, a pojemność 0,33l cieszy się dużą popularnością wśród klientów.

Właściciele lokali w prosty sposób mogą wesprzeć Kampanię Wodną. – mówi Edyta Bilska z Cisowianki. Małe opakowania zawsze się sprawdzają. Ta konkretna butelka nie jest jednak tylko dobrym produktem, czy gadżetem. Ona jest pomostem między pragmatyzmem dnia codziennego, a niesieniem pomocy dla tych, o których na co dzień zapominamy.

Wybierając wodę przy następnym zamówieniu, warto pamiętać, że 10% wartości sprzedaży każdej charakterystycznej butelki Cisowianki zostanie przekazane na konto Polskiej Akcji Humanitarnej. Według szacunków PAH jedna mała butelka wystarczy, aby zapewnić dostęp do 5 litrów czystej wody.

Specjalne butelki Cisowianki 0,33l można nabyć w popularnych sieciach handlowych. Tesco, Auchan, Kaufland, Makro czy Real to tylko niektóre sieci wspierające akcję. Dzięki nim, właściciele lokali mogą bez problemu zakupić wodę mineralną do dystrybucji w restauracjach, pubach, czy sklepikach osiedlowych i czynnie włączyć się w działania PAH-u.

Kampania Wodna w tym roku organizowana jest już po raz piąty. Dzięki środkom pozyskanym w ramach akcji do tej pory wybudowano 8 studni w Sudanie Południowym. Dzięki wsparciu Cisowianki powstanie kolejnych 11, które zapewnią dostęp do czystej wody dla ok. 11 tys. osób.

Akcja PAH-u coraz szerzej nagłaśniana jest przez media. Od stycznia na antenie stacji TVN emitowany będzie spot filmowy Cisowianki promujący akcję. W miastach pojawiły się także bilbordy propagujące Kampanię Wodną. Patronami medialnymi akcji są także: National Geographic Channel oraz Clear Channel. Etykietę Cisowianki dedykowanej Kampanii Wodnej opracowała agencja Testardo Red Cell. Obsługą PR akcji zajmuje się agencja Papaya Group.

 

Top