Mocne słońce nie wystarczy


Czerwiec 2008 r.

 

 

Przegląd prasy 2008 r.


Styczeń 2008
Luty 2008
Marzec 2008
Kwiecień 2008
Maj 2008
Czerwiec 2008
Lipiec 2008
Sierpień 2008
Wrzesień 2008
Październik 2008

Listopad 2008

Grudzień 2008




 

Zobacz również
Przegląd prasy 2007 r.



Sprzedaż wody butelkowanej w sezonie

MOCNE SŁOŃCE NIE WYSTARCZY


Reklama, poręczne opakowanie, czytelny podział na gazowane i niegazowane – w sezonie obowiązują te same metody wspierania sprzedaży wody, co w pozostałych miesiącach. Tyle że latem nie można sobie pozwolić na ich zaniedbanie.
O działaniach marketingowych opowiadają przedstawiciele kilku firm z branży wód butelkowanych.

Ewa WróbelZespołu Uzdrowisk Kłodzkich, producenta Staropolanki podkreśla, iż bardzo ważne jest zapewnienie odpowiednich zapasów wyrobów gotowych, które umożliwiają ciągłość i wzrost sprzedaży, niezależnie od pogody. W planach ZUK jest kampania prasowa, konkursy dla klientów oraz działania wspierane są przez reklamę w regionalnych ośrodkach TVP.
Joanna Ulanowska, dyrektor marketingu Nestlé Waters Polska jest pewna, iż aby działania marketingowe były skuteczne i dawały wymierne efekty, muszą być spójnie i konsekwentnie realizowane, zgodnie z wytyczoną dla marek strategią. Bardzo ważna jest regularna analiza rynku i dostrzeganie w porę pojawiających się trendów, przy jednoczesnym planowaniu daleko w przyszłość. Jej firma już na wiosnę rozpoczęła przygotowania do sezonu letniego. – Obecnie w kanale nowoczesnym i tradycyjnym przeprowadzane są akcje związane ze zwiększeniem widoczności naszych produktów na półce oraz implementowane są materiały POS. W sezonie letnim, kiedy notujemy najwyższą sprzedaż wód w ciągu roku, nastąpi intensyfikacja aktywności marketingowych i sprzedażowych – dodaje Ulanowska.
O strategii marketingowej Cisowianki opowiada Edyta Bilska, marketing menadżer - Naszym zdaniem, największe wsparcie wymagane jest poza sezonem, począwszy od września. Latem skupiamy się przede wszystkim na reklamie telewizyjnej i realizowanej przy pomocy outdooru, czyli działaniach, mających na celu przypominanie konsumentom o produktach i marce. Iwona Jacaszek z Coca-Cola HBC Polska uważa, że woda powinna się znajdować w pobliżu innych napojów bezalkoholowych, zwłaszcza soków i nektarów i należy zadbać o dodatkowe ekspozycje w sekcji warzyw, owoców i zdrowej żywności.


 
 

Top