Doniesienia prasowe



DONIESIENIA PRASOWE

 

 

 

 

Cisowianka Perlage na Targach w Paryżu

03.11.2014 r.
Międzynarodowe Targi SIAL  w Paryżu to jedna z największych tego typu imprez branży spożywczej na świecie. W tym roku odbywały się od 19 do 23 października, z udziałem blisko 6 tysięcy wystawców ze 106 krajów. Ekspozycję zwiedziło ponad 136 tysięcy producentów i handlowców z około 200 państw położonych na całym globie. Dystrybutor naturalnych wód mineralnych, firma Polskie Zdroje, zaprezentowała  w Paryżu swój flagowy eksportowy produkt – wodę musującą Perlage. Można ją dostać już w wielu krajach świata – od USA i Panamy, w państwach europejskich, ale także na antypodach: w Korei Południowej i Japonii.
- Podczas targów Polskie Zdroje prezentowały Perlage jako idealną wodę towarzyszącą spotkaniom przy stole, która świetnie komponuje się z każdym dobrym winem i nawet najdelikatniejszymi potrawami – powiedziała nam Agata Berndt, PR Manager w Polskich Zdrojach.
Celem wyjazdu były również spotkania z obecnymi kontrahentami i zacieśnienie współpracy z nimi oraz pozyskanie nowych możliwości eksportowych.  Już podczas trwania targów, woda Perlage została doceniona przez słynny paryski Colette Water Bar. Przedstawiciel tego prestiżowego lokalu, po wizycie na stoisku i degustacji wody, od razu zamówił dostawę na 213 Rue Saint Honoré, gdzie mieści się Colette.
Duże i eleganckie stoisko Perlage wzbudziło żywe zainteresowanie zwiedzających. Informacja, że na dobrą wodę i wyśmienitą kawę warto przyjść tylko tam, szybko rozpowszechniła się pośród zwiedzających.
Uznanie wzbudziły  kobaltowe butelki Perlage – ich zdjęcie wybrano spośród kilku tysięcy wystawianych produktów i umieszczono w oficjalnej galerii targów, gdzie było miejsce jedynie dla 10-ciu wyselekcjonowanych fotografii. 
Duże zainteresowanie stoiskiem Perlage oraz spora ilość komplementów wygłaszanych przez osoby zwiedzające stoiska SIAL, pod adresem tej wody, spowodują z pewnością zwiększenie eksportu w przyszłym roku.
Zdjęcia>>>


Cisowianka Mocno Gazowana

14.07.2014 r.
Producent naturalnych wód mineralnych, spółka Polskie Zdroje poszerza swoją ofertę o Cisowiankę Silnie Gazowaną. Nasycenie dwutlenkiem węgla nowej Cisowianki jest o około 30% wyższe niż w dostępnej aktualnie Cisowiance Gazowanej. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom klientów Cisowianka Silnie Gazowana została zamknięta w ekskluzywnej butelce szklanej, w dwóch pojemnościach 0,3 l i 0,7 l. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii wiązanie dwutlenku węgla z wodą jest wyjątkowo trwałe i dzięki temu po otwarciu butelki efekt intensywnego nasycenia dwutlenkiem węgla utrzymuje się dużo dłużej niż przy jej nasyceniu metodą tradycyjną.


Superbrand dla Cisowianki

13.06.2014 r.
Już po raz pięty nagroda Superbrand trafiła do Cisowianki! Przyznanie piąty raz tej nagrody świadczy o tym, że naturalna woda mineralna butelkowana z ZL Nałęczów Zdrój cieszy się doskonała reputacją klientów, którzy postrzegają ją jako godną zaufania i wysokiej jakości. Tytuł Superbrand jest tym bardziej cenny, że szerokie badanie konsumenckie objęło aż 15 tysięcy respondentów, sprawiając iż godło jest wiarygodną rekomendacją zaufania na rynku. Nagrodę odebrała Dorota Weka - Dyrektor Marketingu i PR Polskich Zdrojów.


Targi Angua 2013

15.10.2013 r.
W dniach 5-10 października w Kolonii odbywały się targi Anuga 2013. Jest to jedno z najważniejszych na świecie wydarzeń w branży spożywczej. W tym wydarzeniu nie mogło na nich zabraknąć Cisowianki Perlage, która coraz wyraźniej zaznacza swoją obecność za granicą. Jak co roku, Targi Angua były doskonałą okazją do zaprezentowania oferty eksportowej oraz nawiązania współpracy z zagranicznymi partnerami biznesowymi. W ostatniej edycji targów, zorganizowanej w 2011 roku wzięło udział ponad 6 500 wystawców ze 110 krajów. Cisowianka bierze udział w tak ważnej, skupiającej najbardziej liczące się firmy branży spożywczej, imprezie już drugi raz. Premiera oferty eksportowej Cisowianki miała miejsce podczas targów SIAL 2012.


Złoty Paragon 2013

29.05.2013 r.
W czwartek 23 maja w Teatrze Kamienica w Warszawie odbyła się uroczysta gala Plebiscytu Złoty Paragon – Nagroda Kupców Polskich, którego organizatorem jest miesięcznik Hurt & Detal. Rekordowa liczba zgłoszonych w tej edycji konkursu artykułów świadczy o jego rosnącej randze na polskim rynku produktów FMCG. Wśród najlepiej sprzedających się produktów w kategorii wody butelkowane, zdaniem kupców, niekwestionowanym liderem jest Cisowianka Gazowana. Wyróżnienie w tym plebiscycie, jest szczególnie ważne, bo przyznane głosami klientów, a tym samym świadczy o ich zaufaniu do marki jaką jest Cisowianka. Sam konkurs, mimo, że jest od niedawna na naszym rynku, z roku na rok zyskuje na znaczeniu. W tegorocznej edycji jest czytelnicy wybierali liderów sprzedaży wśród aż 430 artykułów. Konkurs przebiega pod nadzorem Instytutu Badawczego TNS Polska. Patronem honorowym konkursu oraz Gali jest Ministerstwo Gospodarki, a Patronat merytoryczny objęła Polska Izba Handlu.

Bellucci w kampanii Cisowianki Perlage


(Fot. Jacopo Raul/Getty Images)
19.04.2013 r.
Monicę Bellucci od dziś można oglądać w najnowszej kampanii reklamowej Cisowianki Perlage. Włoszkę promującą Cisowiankę Perlage
zobaczymy w telewizyjnych spotach reklamowych.
Zaangażowanie włoskiej aktorki to efekt planów eksportowych marki Perlage, która już teraz dostępna jest w wybranych hotelach i restauracjach nie tylko w Europie. Tłem do fabuły filmu reklamowego było Portofino, małe miasteczko położone u wybrzeży Morza Liguryjskiego. W spocie poczujemy klimat tego urokliwego miejsca, które nie bez przyczyny jest jedną z ulubionych destynacji światowej sławy gwiazd. Do świata Monici przeniesie nas piękna muzyka, słońce i niezwykła atmosfera, która towarzyszy reklamie od początku do końca. Tegoroczna, niecodzienna kampania polskiej wody mineralnej to rezultat pracy międzynarodowej ekipy filmowej kierowanej przez francuską reżyserkę Clarissę Canteluobe i oczywiście samej Monici Bellucci. Więcej >>>

 


Tytuł Superbrand dla Cisowianki

09.04.2013 r.
Prestiżowy tytuł Superbrand już po raz czwarty powędrował do Cisowianki. Markę wyróżniono również, przyznawanym w tym roku po raz pierwszy, tytułem Created in Poland. Jak mówi definicja Superbrand, Cisowianka to „marka, która osiągnęła najlepszą reputację w swojej dziedzinie”. Według organizatora konkursu marki, które otrzymały ten tytuł wypracowały bardzo silną pozycję opartą w szczególności na zaufaniu i korzyściach, które dają konsumentom. Wyróżnienie Superbrand nie bez przyczyny nazywane jest więc „oskarem marketingu”, a publikacja w której prezentowane są utytułowane marki „biblią brandingu”.
Więcej>>>


Piękna Bellucci sprzeda naszą wodę

(Fot. Jacopo Raul/Getty Images)

20.03.2013 r.
Piękna włoska aktorka i modelka Monica Bellucci weźmie udział w najnowszej kampanii reklamowej Cisowianki. Włoszkę promującą Cisowiankę Perlage
zobaczymy w telewizyjnych spotach reklamowych juz w drugiej połowie kwietnia. Z producentem wody "Cisowianka", spółka Polskie Zdroje aktorka podpisała dwuletni kontrakt.
Więcej>>>



Cisowianka w akcji "Woda dla Afryki"

Polska Akcja Humanitarna od lat prowadzi Kampanię Wodną, której częścią jest Woda dla Afryki prowadzona wspólnie z Cisowianką. Wszystkie fundusze zebrane w ramach tej akcji przeznaczone są na budowę ujęć wodnych w Sudanie Południowym, których kilkanaście udało się już wybudować. Wielu wciąż jednak brakuje.
W 2013 roku dostępne są butelki 0,33l i puszki Cisowianki ze specjalnie na ten cel zaprojektowaną szatą graficzną.
Więcej>>>


Piękna kobieta promuje zdrową wodę

Przed kilku dniami całą Polskę obiegła informacja o nowej twarzy marki Cisowianka Perlage, którą została znana włoska aktorka Monica Bellucci.Bardzo popularne stało się promowanie produktów oraz usług przez osoby medialne, i tak Marek Kondrat i Szymon Majewski promują znane Banki, Dorota Wellman jogurty, Anna Przybylska kosmetyki, Marta Żmuda Trzebiatowska szampon i odżywkę do włosów, a Joanna Brodzik wodę mineralną więcej


Monika Bellucci twarzą marki Perlage

To już potwierdzone - Monica Bellucci, światowa  ikona klasy, stylu i dobrego smaku,  została twarzą marki Perlage! Aktorka wystąpi w filmie reklamowym polskiej wody, który będzie można zobaczyć w telewizji na wiosnę przyszłego roku. Bellucci, porównywana jest do wielkich gwiazd z lat 50-tych i 60-tych, takich jak Sophia Loren, czy Claudia Cardinale.  Jej zawodowe sukcesy idą w parze ze spełnieniem w życiu prywatnym - Monica jest szczęśliwą żoną i matką dwóch córek. Piękna włoszka podejmuje współpracę tylko z najbardziej prestiżowymi markami, pracuje m.in. z Cartier i Dior, a od teraz także z Cisowianką Perlage.


Cisowianka w puszce dla Afryki! Akcja społeczna

Akcja społeczna „Woda dla Afryki” prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę trwa już cztery lata. Dzięki staraniom wszystkich, którzy wzięli w niej udział dostęp do czystej i bezpiecznej wody otrzymało już kilka tysięcy osób. Każdy kto kupił małą butelkę Cisowianki ozdobioną motywami afrykańskimi przyczynił się do sukcesu kampanii. Od sierpnia tego roku do charakterystycznych butelek dedykowanych akcji dołączy specjalnie oznakowana puszka Cisowianki  więcej


4 gwiazdki dla Cisowienki - gala PremiumBrand 2012

10 lipca 2012 r. Gala PremiumBrand 2012 zgromadziła w Mazowieckim Centrum Kultury i Sztuki wielu znamienitych gości – głównie przedstawicieli świata biznesu. Powodem było przedstawienie wyników VII edycji badań rynku mających na celu wyłonienie firm i marek wysokiej reputacji. Wysoka ocena Cisowianki dokonana przez konsumentów zapewniła jej tytuł Marki Wysokiej Reputacji. Podczas Gali nagrodę odebrała Pani Dorota Weka więcej


Światowy Dzień Wody z Cisowianką                                                       

Światowy Dzień wody został ustanowiony przez Zgromadzenie ONZ w 1992 roku. Od tego czasu co rok w dniu 22 marca dzień ten obchodzony jest pod różnymi hasłami. Tegoroczne hasło Światowego dnia Wody to: „Bezpieczeństwo Wody i Żywności” więcej

 


Cisowianka Perlage najlepszym produktem 2012 roku

W"Najlepszy Produkt 2012" to jedna z ważniejszych nagród branżowych na polsim rynku, ponieważ o jej przyznaniu decydują konsumenci. W badaniu przeprowadzonym przez instytut GfK Polonia mieli oni wskazać najlepsze ich zdaniem, wprowadzone na rynek w 2011 roku, produkty z branży FMCG. Badanie  przeprowadzono na reprezentatywnej próbie, wśród osób decydujacych lub współdecycujących o zakupach dla swojego gospodarstwa domowego. W rankingu uwzględniono aż 510 produktów. Najwięcej głosów w swojej kategorii uzyskała Cisowianka Perlage więcej


Cisowianka Perlage w nowym opakowaniu!

Woda stała się już nieodłącznym elementem stylu życia. Konsumenci poszukują więc opakowań, które będą w stanie sprostać ich różnorodnym potrzebom. Obecnie na polskim rynku dostępna jest woda w opakowaniach PET, a także w butelkach szklanych, która oferowana jest głównie w hotelach i restauracjach. Woda w puszce stanowić będzie w Polsce zupełną nowość. Pierwszą na polskim rynku wodą w puszce będzie lekko gazowana Cisowianka Perlage. Będzie także to jedyna, oprócz słynnej Perrier, europejska woda dostępna w takim opakowaniu więcej


Grajmy w piłkę! Nowa kampania reklamowa Cisowianki.

Przyjaźń, zabawa, pozytywne emocje - chyba każdy z nas może przywołać kilka miłych wspomnień z dzieciństwa związanych z piłką nożną. Taką sentymentalną podróż w swoim najnowszym spocie proponuje nam Cisowianka i zaprasza do wspólnej gry w piłkę. Nowa kampania prezentująca Cisowiankę 0,7 Sport rozpoczęła się tuż przed pierwszym dzwonkiem więcej


Butelka Cisowianki Perlage nagrodzona w Machina Design Awards RDZEŃ 2010!

Dobry design niekoniecznie oznacza drogie przedmioty dostępne tylko dla wybranych. Również rzeczy po które sięgamy każdego dnia mogą być zupełnie wyjątkowe i nie tylko spełniać swoje podstawowe funkcje, ale i cieszyć oko. Takich właśnie przedmiotów poszukiwało jury konkursu Machina Design Awards 2010. W kategorii opakowania wyróżniono butelkę wody mineralnej, Cisowiankę Perlage - produkt dostępny dla wszystkich i jednocześnie zaprojektowany z dbałością o każdy, najmniejszy szczegół więcej


ARCHIWUM DONIESIEŃ PRASOWYCH

 

 

   

 

Top